צפו • ח"כ בצלאל סמוטריץ' לא מצליח להתגבר על הצחוק שתופס אותו

ארי וידר 2 Comment on צפו • ח"כ בצלאל סמוטריץ' לא מצליח להתגבר על הצחוק שתופס אותו
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מליאת הכנסת מספקת לא מעט רגעים קומיים, אחד מאלו שמן הסתם עוד ישודרו שוב ושוב, אירע היום כאשר ח"כ בצלאל סמוטריץ' מהבית היהודי ניגש למיקרופון במסגרת שאילתות לסגן שר הביטחון אלי בן דהן.

בתחילת דבריו התבלבל סמוטריץ' והפנה את שאלתו לשר הביטחון ומייד השיב "הוא לא נמצא כאן" וביקש להפנות את השאלה לסגנו אלי בן דהן, אולם סמוטריץ' משום מה לא הצליח לעצור את הצחוק שבקע ממנו ולא יכול היה להמשיך בדבריו.

סגן שר הביטחון אלי בן דהן הזכיר את המקרה הידוע בקדנציה הקודמת בעת ששי פירון לא יכול היה לעצור בעד עצמו במשך דקות ארוכות של צחוק משעשע, ויו"ר הכנסת הוסיף בצחוק כי הוא מקווה שסמוטריץ' לא יסיים כמוהו כשהוא מתכוון מן הסתם לעזיבתו של פירון את הכנסת.

יו"ר הכנסת אף תהה אם הצחוק לא תואם מראש עם ערוץ הכנסת. בסופו של דבר נאלץ יו"ר הכנסת להקריא את השאלה מאחר שסמוטריץ' עזב את המיקרופון כשהצחוק לא מפסיק לרדוף אותו.

בתוך כך הצליחה האופוזיציה להעביר הצעת חוק בקריאה טרומית עקב היעדרותו של סמוטריץ' מהמליאה בטענה כי הוא לא מצביע עם הקואליציה אם לא בונים בירושלים.

גם עמיתתו לסיעה ח"כ שולי מועלם רפאלי כתבה כי "שלמות ירושלים חשובה לא פחות משלמות הקואליציה. אם ראש הממשלה שוכח לבנות בירושלים אני שכחתי איך מצביעים במליאה".

כזכור, לפני כשבועיים נענש ח"כ מוטי יוגב על ידי סיעתו מאחר שלא הצביע עם הקואליציה.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    לכל הגולשים באתר!(ובמיוחד למנחם טוקר ולאתר קול חי)
    תגידו,מתי יוצא הקול הבא??מלאאאא זמן אנו מחכים לתוכנית הזו,ואנחנו של מוצאי שבת רצים לראות אם יצא התוכנית,עכשיוו שמענו שהיה מוצ"ש חי ומנחם טוקר דיבר על הקול הבא,אז תודיעו או תפרסמו(באתר) מתי הוא יוצא,(אנחנו במתח!!!!!!!!)בתודה